poniedziałek, 19 grudnia 2011

Shopaholic

*Shopaholic is a term used to describe individual who consider themselves as addicted to shopping.
Shopaholic can also refer to:
  • A slang term for Compulsive Shopping also known as Compulsive buying disorder. -Wikipedia.

No wiec tak kupilam sobie expres do kawy..tuz przed swietami.. wiadomo wieksze wydatki i co i nic..
reklama w tv+ebay+paypal = Nescafe Dolce Gusto dotrze do mnie za jakies 4dni.. zaczynam sie zastanawiac czy ja naprawde nie  mam na co pieniedzy wydawac? Dodam ze kawoszka ze mnie zadna...

No coz teraz tylko potrzebne mi sa argumenty jak przekonac meza ze akurat ten expres byl mi do zycia niezbednie potrzebny...
Jesli macie jakies pomysly to prosze wpiszcie w komentarzach..


12 komentarzy:

  1. ooo moj to by sie niezle darl ho ho! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana no moj tez ale oczywiscie nie pozna prawdziwiej ceny tego nabytku :P i jak pisalam potrzeba mi argumentow ze musialam kupic..

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak to po co? Dla gosci! Goscinnosc zobowiazuje a goscia dobra kawa przywitac nalezy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic ci nie doradze, bo ja nigdy nie miałam takiego problemu z chłopem - powiedziałabym nawet, że wprost przeciwnie :). To kiedy na tą kawę zapraszasz? (i gdzie?)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cynamonku dobry pomysl z tym ze 'dla gosci' :)

    Kulka jak tylko zechcesz przyjechac to Zapraszam :) do Woking pod Londynem to jest :)
    No problem -spac jest gdzie jakby co :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedz mu, ze z Dolce Gusto jest mega pyszne cappucino i nie moglas sie oprzec :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha Milena, wpadne na kawę ta z expresu ponoć najlepsza i smakowo i najmniej szkodliwej chemi w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I co powiedzialas Randze? :P czy jeszcze nie wie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedzialam ze czekam na dostwe i ze nie doszla dzisiaj i jestem wsciekla.... na kuriera oczywiscie..
    Wiec cyba uznal ze lepiej nic nie mowic i mnie bardziej denerwowac..

    OdpowiedzUsuń
  10. No to niezły sposób! :) Ale kawa z tego cudeńka jest przepyszna, choć też nie jestem kawoszką :P Jednak jego użytkowanie jest droższe od takiego zwykłego ciśnieniowego. Koszt kawy ok 3 zł, w przeliczeniu.
    Czuje się zaproszona :D A jeżeli można wiedzieć ile kosztuje w Anglii?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaplacilam £85 z przesylka kurierska i dostalam dzisiaj wlasnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No to w sam raz na Święta! Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)
Niestety nie przyjmuje anonimowych komentarzy bo lubie wiedziec kto do mnie pisze ;)