sobota, 3 grudnia 2011

No to zaczynamy...

Pomysl pisania mojego bloga zrodzil sie w mojej glowie juz dosc dawno temu... nawet zalozylam sobie juz konto na jednym z blogowych portali i .... no wlasnie zupelnie nie wiedzialam co ma tam sie znalesc? O czym ja mialabym tam pisac...? No i tak naprawde w dalszym ciagu nie wiem wiec uznalam ze to bedzie blog O wszystkim po trochu czyli o tym co mnie interesuje, o tym co cieszy i o tym co martwi.. Taka forma notatnika i pamietnika po trochu. Mam nadzieje ze moze kogos to zainteresuje. Tymczasem pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. zawsze jest o czym pisać, szczególnie z małym dziecięciem ;)
    to życzę Ci weny i chęci do pisania, a ja będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zycze Ci weny i chęci do pisania i będe wpadać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedzialam, ze masz bloga ;)
    Moze i ja swoje reaktywuje? :)

    Dodam i Ciebie i Moniack do listy znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej nieznajoma a ktos ty? Zdradzisz nam te tajemnice?

    OdpowiedzUsuń
  5. Milenko witam w blogosferze :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)
Niestety nie przyjmuje anonimowych komentarzy bo lubie wiedziec kto do mnie pisze ;)