czwartek, 29 grudnia 2011

Ja chce do slonca...!

 Korzystając z chwili ciszy i spokoju postanowiłam się wirtualnie rozejrzeć za ofertami na przyszloroczne wakacje :D Byc moze wyda się to trochę za wczesne ale ja chociaż w ten sposób próbuje poprawic sobie nastrój i zapomnieć o deszczowej angielskiej pogodzie która mam za oknem.. 



Tak wiec przegladajac coraz to nowe oferty dostałam istnego mętliku w glowie bo wszędzie pięknie, tanio, zdjęcia hoteli i kurortów az usmiechaja się do mnie z monitora.. Oczywiście kazda strona turystyczna przedstawia dosłownie kazdy hotel w samych superlatywach.. Coz reklama dźwignia handlu ale ja tym pięknym obrazkom i zachwyta nie ufam wiec zawsze sprawdzam dany hotel w http://www.tripadvisor.co.uk  tam mozna poczytać opinie ludzi którzy juz tam byli i obejrzeć prawdziwe zdjęcia danego miejsca :) A często zdarza się ze bardzo odbiegają one od tych na stronie agencji turystycznej..

Pozostaje jeszcze jedna kwestia.. Gdzie urlopować?? Najbardziej kusza mnie Hiszpania, Grecja, Turcja i Egipt jednak wybór jest naprawdę wielki i ciezko cos wybrać..

Moze macie jakieś sugestie, moze polecicie miejsce w którym juz byliście i bylo fajnie.. Czekam na komentarze..

10 komentarzy:

  1. tak, mam jedną sugestię (szczególnie dla żony Kurda):

    http://kurdistan.blox.pl/2011/12/N-I-E-dla-turystyki-i-wakacji-w-Turcji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku byłam w Egipcie i polecam ten hotel Hotel Iberotel Aquamarine, Hurghada. Luksus, luksus i jeszcze raz luksus. Nie było się do czego przyczepić, wszyscy mili, uprzejmi, wszystko jak na zdjęciach :)Padliśmy z zachwytu! Jest to najlepszy hotel w Hurghadzie. Należący do sieciówki, zatem muszą być spełnione wszystkie europejskie norny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kulka ja tez nie popieram tego co Turcja robi Kurda, ale nie uwazam ze JA jadac tam potencjalnie na urlop przyczyniam sie do zabijania niewinnych ludzi...Ranga tez nie ma nic przeciwko temu (przyp.wakacje).

    Marta a powiesz cos wiecej o tym jak tam sie znalazlas? Jakie linie lotnicze? Czy bookowalas sama czy wszystko agent zalatwial za ciebie? Oj ja bardzo chce do Egiptu....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie dlatego nie ma nic przeciw temu, że mu turcy nie mordują najbliższych. Ale jak napisałam - każdy ma wybór i wybiera zgodnie z własnym sumieniem. Bawcie się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co ja wykupiłam w agencji. Z polecenia. Zatem koleś na traktował tak jak należy. A leciałam liniami Midwest Airlines. Co do samych wakacji to najlepszym czasem na ich zakup jest grudzień/styczeń, czyli już :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Milena my byliśmy pełną dobę w Istanbule w drodze powrotnej, i oprócz zdzierstwa Turków :P to obydwoje z N. chcielibyśmy tam wrócić kiedyś bo nam się podobało :)

    ja marzę o wakacjach w Indiach, ale finansów nam nie starczy na Kurdystan, Polskę i jeszcze dodatkowy kraj :( nie mówiąc o urlopie.

    A do Kurdystanu w końcu sie nie wybieracie???

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Kurdystanu chcemy jechac na wiosne ale w blizej nie okreslonym terminie jeszcze..

    OdpowiedzUsuń
  8. N. bedzie na wiosne tez jechal :) ale tym razem beze mnie :P
    odnosnie wakacji to poszukaj tez sobie na grouponach albo kgbdeals :) bo maja czasem fajne oferty ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. W Chile jest fajnie;) jak potrzebujesz słońca to zapraszam , od 30 dni ani jednej chmurki na niebie i temperatuta poniżej 30 nie spada. Vina del Mar jest ciekawym miejscem na wypoczynek. ocean i dłuuuuga plaża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga brzmi rewelacyjnie ale ja nie lubie tak dlugich lotow...w dodatku z maluchem chyba bym sie zameczyla ;P
    Az ci zazdroszcze tej pogody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)
Niestety nie przyjmuje anonimowych komentarzy bo lubie wiedziec kto do mnie pisze ;)