piątek, 16 grudnia 2011

Secret Santa


Dzis w pracy zebraliśmy się cala (prawie) ekipa punktualnie o 15;00 i bynajmniej nie po to by pracować :) 
Co roku dajemy sobie drobne prezenty z okazji zblizajacych się swiat...to Secret Santa wiec nikt nie wie kto go obdarował - przynajmniej teoretycznie ;) bo zawsze wszyscy starają się wytypować kto ma kogo.. ja jednak nie wiem kto byl w tym roku moim Mikołajem :)
Ja dostałam w tym roku śliczny  szal. Napewno przyda się na Wiosnę. Dziękuje Mikołaju...

4 komentarze:

  1. Czy to ten szal, ktory widac? Podobny? Czy zupelnie inne zdjecie?

    Super, ja tez chce Secret Santa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sam I jeszczE ladniej wyglada niz na zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny :D Fajny ten Mikolaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow, to super :) tez bym taka chciala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)
Niestety nie przyjmuje anonimowych komentarzy bo lubie wiedziec kto do mnie pisze ;)