środa, 7 grudnia 2011

Konad Nails..

Dawno,dawno temu bedac jeszcze nastolatka lubowalam sie w malowaniu paznokci i zdobieniu ich roznymi wzorkami. Czasem robilam manicure kolezance, cioci, mamie i oczywiscie sobie.
Jako ze fundusze mialam bardzo male to i paznokcie nie byly jakies wyszukane..

Dzis fundusze moze i bym znalazla ale w pracy wolno nam malowac paznokci jedynie na jasne, pastelowe kolory i o wzorkach nie ma mowy..

Dzis spotkalam sie z Konad Nail Art czyli stemplowaniem paznkci:



Nie wszystkie wzorki mi sie podobaja ale tu kilka ktore sa ladne:





A tak wyglada caly set:



Co do zdobienia paznokci to mam juz kilka innych pomyslow na posty ale o tym kiedy indziej..
 hmmm...chyba sie z powolaniem minelam ;P trzeba bylo sie na kosmetyczke uczyc...

3 komentarze:

  1. Zawsze możesz se kurs zrobić :P

    Ja nie lubię takich wzorków na swoich paznokciach. Tzn. wyglądają fajnie na innych niż moje paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubie takich wzorkow w ogole :P
    moze dlatego ze mam grube palce i mi nie pasuja

    OdpowiedzUsuń
  3. a tam od razu grube palce Moniack ciut więcej pozytywnego optymizmu:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)
Niestety nie przyjmuje anonimowych komentarzy bo lubie wiedziec kto do mnie pisze ;)