wtorek, 13 grudnia 2011

Kokosowy zawrot glowy!

Zachecona zachwytami moich kolezanek z forum i dodatkowa konsultacja z Diya :) postanowilam zamowic i wyprobowac olejek kokosowy..
Dziewczyny pisaly ze dziala on super na wlosy :) i faktycznie juz po pierwszym zastosowaniu widze znaczna roznice! Wlosy sa lekkie, super blyszczace i bardzo fajnie sie ukladaja - bez zadnego modelowania, wystarczylo ze wysuszylam je suszarka...
Pisze tu o tym bo juz dawno nie mialam takich fajnych wlosow po umyciu i tak pieknie blyszczacych :D, miejmy nadzieje ze przy regularnym stosowaniu pomoze mi w kwestii wypadania wlosow..bo chwilowo leca mi garsciami :(

Olejek kokosowy wmasowalam i trzymalam na wlosach okolo 4godz:) Piekny kokosowy zapach to dodatkowa zaleta :)

Nastepnie umylam wlosy dwa razy takim o to szamponem - tez z polecenia Diyi .......
W dodatku trzymajac olejek na glowie zrobilam sobie maly reserch na temat tego oto olejku i  stwierdzilam ze chyba trzeba bedzie go zamawiac litrami :)
TU WIECEJ O WLASCIWOSCIACH OLEJKU KOKOSOWEGO -POLECAM

8 komentarzy:

  1. Ale że skąd taki olejek? Bo moje włosy się nie nadają do niczego i wątpie, że jakikolwiek olejek pomoże. A to samemu można jakoś wyprodukować, czy kupne jest tylko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuleczko kochana na ebayu kupilam :) Moje wlosy tez okropne sa i byle jakie a to pomoglo :)
    http://www.ebay.co.uk/itm/160682450259?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    http://www.ebay.co.uk/itm/160407066084?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzięki żeś o mnie wspomniała! :)))))) Ten olejek jest cudowny ja używam od tamtej zimy. Dodatkowo można go używać jako balsam, krem na twarz i wszystko inne. Jest cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to sie nie doczekam odpowiedzi od Diyi to musze na fejsa napisac, bo mam pare pytan :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mnie zbajerowalas, ze kupilam ten parachute kokosowy :P :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hej mea mam nadzieje ze bedziesz tak zadowolona jak ja :) Ja dzis zrobilam sobie powtorke :) #
    Narazie lece dziewczeta do pracy papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Milena, a czy Twoj parachute przyszedl w opakowaniu a'la na krem? Bo ja kupowalam tam gdzie Ty, a zamiast w butelce dostalam w innym pojemniczku i wkufia mnie to ,bo zle mi sie uzywa!!!
    Ja wczoraj nalozylam na cala noc, dzisiaj ich wysuszyc nie moglam!!! ja po oleju z oliwek i kokosie (juz wiem) mam tak grube wlosy, ze nie moge ich wysuszyc porzadnie a potem wyprostowac :D zawsze prostuje na 'polowie do trzech czwartych' temperatury, a jak uzywam odzywek takich to musze dawac na maksa bo sie nie daja :P
    dzis juz nic nie nakladam, bo nie chce przegiac. moze jutro amle. jakis schedule musze sobie napisac co i kiedy, bo jak uzywam parachute/amli/oleju z oliwek to nie uzywam odzywek po myciu, bo wg. mnie zrobia sie tluste od tego dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moj tez przyszedl w takim opakowaniu a'la krem ale mi to bez roznicy :)
    Ja nakladalam na okolo4 - 5 godzin i mylam dwa razy i suszyly sie wlasnie super nawet lepiej jak bez :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)
Niestety nie przyjmuje anonimowych komentarzy bo lubie wiedziec kto do mnie pisze ;)