niedziela, 5 lutego 2012

Teskno mi...

Nie wiem czy to zima czy poprostu juz za dlugo w domu nie bylam ale juz mi teskno za Polska, za rodzina i znajomymi.. Nawet gdy jestem na urlopie w Polsce to zawsze za krotko mi, bo chocby nie wiem jak sie staral to nie da sie odwiedzic wszystkich znajomych..
W dodatku ja nie naleze do tych osob ktore do domu leca raz w roku i sa zadowoleni.. Niestety to nie zdalo by u mnie egzaminu bo ja srednio co 3-4miesiace musze leciec..inaczej mam straszne doly i humorzasta sie robie.. Jedyne co mnie teraz pociesza to ze tu mroz jest nie wielki a w Polsce od -15 do -30 nawe...brrryyyy...
Ale juz niedlugo lece, bedzie to 5miesiecy od ostatniego razu ...oj byle do kwietnia... :)

5 komentarzy:

  1. Wiem, co czujesz... ja przez 7 mcy rodziny nie widzialam, to pod koneic mialam stany depresyjne i bylo mi wszystko jedno!
    dla zdrowia psychicznego wizyta w domu potrzeba.
    Dopiero w kwietniu lecisz??? na ile?

    buzka x

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety dopiero w kwietniu na samym poczatku bo musze tu pozalatwiac pewne sprawy pierw.. Na ile...tak jak pisalam na forum. Na tydzien mam urlop w pracy. Tu nie bede sie rozpisywac o tym ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatni raz bylam w 2010!!!!! teraz lece w kwietniu na 3 tygodnie bo tez juz nie wytrzymuje, no i rodzice byli u mnie w zeszlym roku :) ja z jednej strony bym chciala dluzej pobyc w PL ale nie potrafie bo martwie sie o N i tesknie za nim :P tak zle i tak niedobrze :)
    Milena ja mam bilet na 14 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wlasnie Moniack ja tak dlugo nie potrafie nie byc w PL i mama tezkilka razy w roku do nas przyjezdza.. No coz tak juz mam..

    Ja dopiero bede kupowala bilet za tydzien ale bedzie na sam poczatek kwietnia ewentualnie n koniec marca :) Skad ty w PL jestes bo zapomnialam?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)
Niestety nie przyjmuje anonimowych komentarzy bo lubie wiedziec kto do mnie pisze ;)